Pagine

Monday, September 3, 2012

Slani hladni chessecake

Dugo me nije bilo na blogu..ceo avgust ...Sada sam opet u formi za razne recepte...nesto kao nova sezona :)

Ovaj brzi recept je idealan za tople etnje dane..ja ga spremam kao predjelo. savetujem da povecate dozu svezeg sira ako koristite formu od 26cm.. ova doza koju sam dala, je idealna za do 20cm. Ili 6 osoba.


Potrebno je 180gr krekersa (ja stavim 100gr dvopeka i 100 krekersa)
100gr putera ili margarina
250 sira philadelfia
500gr svezeg sira neslanog ili qvark
100gr sveze tecne pavlake
3 lista zelatina
200gr piccadily ili charry paradjza
1saka maslinki
1saka kapera


Dvopek i krekerse sameljite, pa dodajte otopòljen puter... izrucite smesu u vas kalup i pritisnite dok ne dobijete solidnu podlogu...



Zelatin potopite u hladnu vodu na 5-10 minuta, zatim ga ocedite a tecnu pavlaku zagrejte malo i u njoj otopite zelatin...
Pomesajte 2 sira, lepo ih umutite penasto...
 Dodajte i zelatin u pavlaci, pomesajte pa nafilujte....
Izravnajte koliko je to moguce..ako nemate pravu spatulu za poravnjivanje (ja je nemam :( uvek zaboravim da je kupim, a odlicna je pomoc prilikom pravljenja torti i kolaca...)
Tako chessecake je spreman da ide na 15 minuta u zamrzivac a zatim u frizider na makar 3-4 sata...Za tim ga ukrasite po vasoj zelji i ukusu...

No comments:

Post a Comment