Pagine

Thursday, July 5, 2012

Integralna punjena focaccia...




Potrebno je:
300gr integralnog ili crnog brasna (ja sam stavila 250gr, pa sam posle malo dodala, videcete vec po tvrdoci testa)
300gr belog tip 00
1 jaje
50ml ulja extra
250 mlakog mleka ili vode
10gr soli
10gr secera
25gr kvasca
za punjenje:
najjednostavnije, ono sto nadjete...
ja sam stavila:
120gr tunjevine
80 gr povrca u ulju
maslinke
2 mozzarelle od 100gr
zacini: so, biber, ljuta papricica, malo origana

Umesite testo, pa sacekajte da naraste oko 30 minuta....onda ga premesite pa podelite na 2 nejednake polovine (ona veca ide za donju koru, manja za gornju)
 pa razvucite donju koru...moze u nepravilan oblik...ja za razvlacenje uvek stavim papir za pecenje ispod..tako je lako preneti testo u pelh gde ce se peci....zatim ga izbodite viljuskom...
 pa stavite nadev..ako ste izabrali suve sastojke, ne zaboravite da poprskate uljem pre zatvranja testa sa drugom korom....
 zatim poklopite onom tanjom korom....
 obavezno uvijte malo krajeve da bi punjenje bilo "ucvrsceno"...izbockajte viljuskom....pa pecite u rerni na 180° oko 20 minuta.....kada je peceno, izvadite iz rerne, i prekrijte cistom vlaznom krpom (morate je nakvasiti hladnom vodom naravno) i sacekajte da odstoji makar 15-20 minuta.....tako ce biti zaista mekana i socna....
 Buon Apettito!

No comments:

Post a Comment