Pagine

Sunday, June 17, 2012

Cocotte sa dimljenim lososom sa mirisom bosiljka

Odlicno je kao toplo ili hladno predjelo...kreativno se servira...ako ih napravite vise, mozete organizovati serviranje i u cvetnoj formi ...Meni je mnogo slatko i ukusno!

Potrebno za 4 cocotte:
4 lista srednjih kora
1 jaje
1 kasika pesta
1 kasika mleka
za fil:
50ml tecne pavlake
80gr dimljenog lososa
persun
biber



Ja sam prvo pripremila kore, ovako: Umutiti jaje sa malo mleka, dodati kasiku pesta...time premazati tj. politi po svakoj kori..naredjati jednu na drugu..zatim ih iseci na 4 jednaka kvadrata, pa svaki ubaciti u coccotte...zatim redjati secan losos, persun i zaliti pavlakom..ako zatreba dodajte..ja sam stavila meru onako otprilike...


NEMOJTE nikako dodavati so..losos je zaista slan u ovakvoj pripremi...kao i pesto...

Stavite u pleh za rernu, pa na 20-25 minuta na 175°C u ventiliranoj rerni...videcete kad je gotovo..kad lepo porumeni i postane hrskava kora...

Mali savet: ukusnije je ako ostavite da ivice kora malo izviruju iz keramicke cinijice...hrskavo i lepse se predstavlja na stolu...

No comments:

Post a Comment