Pagine

Monday, February 20, 2012

Bundevini gnocchi sa zalfijom i pinjolama


Potrebno je:

400gr bundeve
300gr krompira
200gr brasna 00
muskantni orascic i cimet
jaje
zalfija (listici)
parce putera oko 60gr
maslinovo ulje
so, biber

Najbolje da bundevu isecenu na kriske ipscete u rerni... ja sam imala vec zaledjenu, pa sam je skuvala u mikro (bez dodatka vode!)

Skuvajte i krompir, pa propasirajte i krompir i bundevu... ili ubacite u mikser i sve lepo izmesajte...

Toj masi dodajte 1 jaje,so, biber, muskantni orascic i cimet...
 Dodajte i brasno...moguce da ce testo biti veoma mekano...  u tom slucaju mu mozete dodavati po malo brasno dok ne postane dovoljno cvrstao za oblikovanje...ili ga ostavite mekse, pa mozete kasicicom ili poslasticarskom tubicom da istiskujete gnocche direktno u kipucu vodu...


Razvaljajte testo, pa ga secite,da dobijete jastucice..


Iseckajte zalfiju...

U tiganj stavite malo maslinovog ulja, puter i proprzite zalfiju...pazeci da ne izgori..pa iskljucite..ostavite na strani...

Gnocche ubacite u vrelu vodu, i cim isplivaju na povrsinu, pokupite ih odgovarajucom kasikom...i odmah prebacite u tignaj sa zacinima..

Promesajte na tihoj vatri...

Pa servirajte...ja sam dodala i pecene pinjole..a odlicno ide uz rendani sir pecorino..tj.tvrdi ovciji sir ...

Od mekseg dela testa, kao sto sam vec navela, mozete napraviti njoke pomocu poslasticarske rukavice...izgledace ovako...

No comments:

Post a Comment