Pagine

Friday, February 24, 2012

Focaccia sa crnim lukom

Ovo je jedna vrsta slanog testa, mekanog i ukusnog.. Cesto se pravi sa raznim dodacima, a tipicni su: maslinke, origano, suvi paradjiz, svez paradajz,tunjevina, crni luk....ja sam dodala svez ruzmarin i mirodjiju..


Evo recepta:
potrebno je za testo:
600gr brasna
100ml toplog mleka
200ml mlake vode
kvasac
10gr secera
15gr soli
50ml maslinovog ulja

za punjenje:
50ml vode
50ml ulja extra
10gr soli
200gr crnog luka


Umesite glatko testo od svih sastojaka..jednostavno je...


...na papiru za rernu, ga stavite pa razvucite..
Razmesite ga na debljinu malo manju od 1cm, jer treba da naraste...ostavite ga u plehu u kom cete ga peci...

Napravite i male rupice koje su karakteristicne za focacciu...najbolje prstima jer tako dobiju onaj pravi karakteristican oblik uvalica u testu...a moze i viljuskom...
Ja sam imala viska testa, pa sam napravila i mini focaccie...



...stavila u pleh za 6 malih focaccia... .
Ostavite pokriveno da naraste oko 30 minuta...

Za to vreme napravite preliv, tako sto cete umutiti vodu sa extra uljem i 10gr soli...da se lepo sjedini...

Isecite i crni luk..na tanke tanke ploske... i dodajte zacine ako vise volite....

Kada je testo naraslo, premazite ga namazom....

Dodajte luk i zacine... ko preferira, moze dodati na kraju i pomalo krupne soli ( u tom slucaju je ne treba dodavati u premaz)

ispecite na 180° ...oko 20 minuta...




Buon Apetito!!

No comments:

Post a Comment