Pagine

Tuesday, February 14, 2012

Parmiggiana od plavih paltidzana na kreativan nacin... ideja San Valentino za sve "nekuvarice"


potrebo je:

1 plavi patlidzan
sos od paradajiza + 1 cen belog luka+ 1/4 crnog+so+biber
sir tip mozzarella ili neki drugi edamer ili sl...
rendani parmiggiano
1 krastavac
1 lisnato testo
ulje extra maslinovo
origano



Isecite plavi patlidzan...

posilite sa obe strane, stavite malo vise soli... i ostavite da ispuste vodu..oko 30 minuta ili vise..

Stavite ih u cediljku...tako cete ispustiti vodu a ne uprljaju kuhinju...
 Za to vreme..isecite lisnato testo i ispecite ga..


Isperite so, osusite papirnatim ubrusom plave patlidzane,pa isecite u oblik...

isprzite ih na extra ulju....i ostavite da se ocede sa strane na papir..ne bi trebalo da upiju puno ulja....kada su ocedjene...

Isecite i sir..ja sam koristila edamer....

Servirajte ....stavite prvo sir, pa plavi patlidzan,i po kasiku sosa od paradajiza (kuvanog) sa zacinima, pa opet red plavog patlkidzana i rendani sir izmedju svako reda povrca i sira...
 ... ka vrhu stavljajte manja srca...tako ce kupola dobiti oblik i bice stabilna...


jos jedan red....

Dodajte i iseckan krastavac..i lisnato testo....
Ja sam dodala i slane tortice sa lososom koje sam imala u zamrzivacu.... malo truda..malo veci efekt...:)

2 comments:

  1. Svaka čast na kreativnosti! Vidi se da voliš kuhinju. Obožavam plavi patlidžan a ti si me veoma inspirisala u spremanju istog ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plave patlidzane mozemo spremati na 1001 nacin...odlican je i sos za spaghette, iseces patlidzan na kockice pa proprzis na malo maslinovog ulja, a onda nastavis sa kuvanjem sosa od paradajiza..tako kuvas sve zajedno..brzo, ekonomicno i ukusno!
      Imam i odlican recept za rolnice od plavih patlidzana..mogu se prziti ili peci u rerni (da smanjimo tako kalorije;)

      Delete